Mulla on kaksi käsityötä kesken, molemmat itse asiassa jo aika loppuvaiheessa. Blondi saa hienon punaisen villapaidan ja minä saan (toivottavasti) hienon huovutetun kukkapipon. Pipo ei ole ollut vielä pesukoneessa, ne kukat ja lehdet kun on vielä kesken. Toivotaan, että siitä tulee sopivan kokoinen.

Eilen käytiin pikaiseen äitini luona. Kaikki oli huonosti, oli siis tosi kiva käydä. En ole käynyt pitkään aikaan (miksi kävisin, kun aina se on yhtä valitusta ja moittimista?), asunnon ostaminen jo aiheutti hieman närää, nyt vielä kaiken lisäksi autokin! "Olenko voittanut lotossa?" En, minulla on vaan kohta h*lvetisti velkaa. T:n piti lähteä mukaani, kun äidin parvekkeelle piti asentaa semmoinen pihavalo/parvekelamppu. No kuinkas kävikään, minä siellä heiluin ruuvinvääntimen, poran, ruuvimeisselin yms. kanssa ja asensin sen lampun. T. katseli ja naureskeli vieressä, ja totesi lopuksi, että "taidat olla vähän väärällä alalla?". Minä en siis joutunut hommiin, vaan itse halusin ja vaadin. Musta tommoinen kaikenlainen kokoaminen ja asennus on kivaa, tykkään tehdä käsilläni. Sähköasentajan iltaopinnot alkaisi tammikuussa ammattiopistossa... :o)

Pommin lääkekuuri ja silmätipat ovat loppuneet, ja Pommi on eilen todettu täysin terveeksi. Olin saanut eilen 298 e vakuutusyhtiöltä takaisin eläinlääkärikuluista, ihan kiva niin. Tänään Pomtsu pääsee pitkästä aikaa agitreeneihin, toivottavasti kaikki menee hyvin. Blondi-neiti on ihan mielettömän energinen ja riehakas. Se on ihan koko ajan pyytämässä leikkimään, seuraa vetolelun kanssa tai murisemalla ja pylly pystyssä hyökkäysasennossa uhittelee. Tarvisi opettaa sille vaikka pari temppua, ja suunnata energiaa vähän muualle. Aloitin (jälleen kerran) semmoisen tiukemman linjan, että leikin sen kanssa vaan mun omasta aloitteesta ja kun itse haluan. Kun se tulee eteeni norkoamaan sen lelun kanssa jätän sen ihan huomiotta.