Olen ollut sairaana kohta kuukauden. Ei kiva. Ensin oli kaksi viikkoa nuhaa, pientä kurkkukipua ja sellaista yleistä särkyä ja kolotusta. Sitten tuli se kova kurkkukipu, joka todettiin angiinaksi ja sain penisiliinikuurin. Kuvittelin taudin loppuvan siihen, tänään kun on penisiliinikuurin viimeinen päivä. Mutta ei. Ei aina käy niin kuin haaveillaan... Eilen oli taas kurkku todella kipeä ja käheä, tänään kävin labrassa, mutta angiinaa ei enää ole. No nyt aamupäivän fiilistelyjen jälkeen huomaan, että minulle on tulossa järkyttävä yskä. Ääneni muistuttaa varista/viskobassoa ja vähän väliä yskittää ja ärsyttää kurkusta. Kuukauden pituinen flunssa käy jo hermoille. Olisi kiva olla välillä terve ja käydä vaikka jumpassa! :o(

Eilen oltiin T:n kanssa Intialaisessa ravintolassa Ystävänpäivä-päivällisellä. Oli ihan hirmuisen hyvää ruokaa, nam! Ahdettiin itsemme ihan ylitäyteen, kun syötiin alkukeitot, Naan-leivät ja kaikki mahdolliset herkut. Käytiin yhdessä myös Sokoksella shoppailemassa, ostin Apulannan ja Norah Jonesin uudet cd:t. Mulla on ollut oikein shoppailuviikko alkaen viime viikonlopusta. Ilmeisesti kipeenä kun ei voi kuntoilla, niin käytetäään vähäinen energia rahojen tuhlaamiseen.... Olen ostanut noiden parin cd:n lisäksi kolme paitaa (kaikki mustia, vaikka niin olen päättänyt lopettaa mustien vaatteiden ostamisen), kolmet rintsikat alushousuineen (lämmöllä suosittelen Sokoksen vieressä olevaa Change-nimistä alusvaateliikettä!), kaulakoru, mustat nahkasaappaat, leivänpaahdin, pari ystävänpäivälahjaa, yksi synttärilahja, yms. Tili tuli, tili meni, eli ihan tavallinen tarina mun kohdalla...  :o(