Nyt V**uttaa niin paljon. Elämä potkii päähän. Koira myytävänä. Siivooja saa paikan. Ostetaan koiralle aivot. Tai ihmiselle pitkä pinna. Kertoisiko joku miksi elämä on perseestä ja koskaan ei voi olla onnellinen?

Blondi söi eilen yhdet kengät. Otti ne tuollaisesta kenkälokerikosta, kolmas lokerikko alhaaltapäin. Tänään se repi Pommin pedin pumpulikasaksi ja PISSASI SÄNKYYN! Meillä taitaa nyt olla vähän eroahdistusta, stressiä tai silkkaa vi**tuilua ilmassa. Kuinka muuten voi koira osata pissata niin, että pissassa on sängynpeitto, 2 kpl untuvatäkkejä ja petauspatja? Miten se siis onnistuu osumaan niihin kaikkiin?? Mä alan olla niin kypsä. Joka päivä saa ensimmäisen puoli tuntia siivota kun tulee töistä kotiin. Olen jo harkinnut, että vien tuon täystuhon sinne tamperelaiseen koirapäiväkotiin hoitoon, jotta säästyn itse siivoamiselta ja riehumiselta illalla.

Kai mun pitää palata sorvin ääreen, eli siivoamaan. Yksi peitto on pesukoneessa, seuraava odottaa vuoroaan. Imuroida pitäisi ja käydä kaupassa ja muutenkin siivoilla. Menen perjantai-iltana yksiin tupareihin, olen yön poissa kotoa. Exä tulee tänne mun kotiin hoitamaan koiria, on täällä yönkin. Pitäähän sitä siis siivota, ettei se luule mun elävän aina ihan tunkiolla kun ei ole enää miestä siivoojana.

Auttaisikohan suklaa?