Taas on viikonloppu vierähtänyt, ihan hirmu nopeasti. Mulla oli perjantai vapaata, yhden päivän talviloma. :o) Mä olin pe-la Helsingissä, ja koirat oli "viikonloppuiskällä" taas hoidossa. Olin mm. katsomassa Club Act!One stand up-komiikkaa, jota voin kyllä lämpimästi suositella. En ole pitkään aikaan nauranut niin paljon ja niin vedet silmissä, kyllä tuli vuosia lisää... Lisäksi kävin Rautatientorilla luistelemassa, hauska kokemus sekin, luistella keskellä pääkaupunkia. Myös Helsingin vanhassa Kauppahallissa tuli poikettua, aivan ihana tuoksujen ja makujen valtakunta! Kyllä Helsingissä on puolensa ja siellä on kiva käydä... mutta kyllä Tampere on aina Tampere. :o)

Paluumatkalla autossa matkaseuralaiseni "laittoi" mut miettimään, että mitä haluan tulevaisuudessa elämältäni, lähinnä tarkoittaen ihmissuhdepuolta. Vaikea aihe minulle, olen koittanut tietoisesti välttää noiden asioiden ajattelua, ja kuitannut aiheeseen liittyvät kysymykset vitsailulla ja naureskelulla. En oikein uskaltaisi ihastua tai rakastua, koska pelkään satuttavani itseni taas. Myös tuollaisen asian kertomisesta on tullut minulle vaikeaa, koska siinä samalla antaa toiselle valttikortit käteen, että "ole hyvä, näillä mut saa sitten rikottua"... Mutta toisaalta, jos ei ota riskiä, niin ei voi koskaan saavuttaa mitään. Ja kai rakkaus on sellainen asia, jonka eteen kannattaa riskeerata. Uskon ja toivon niin... :o)

Flunssa alkaa vihdoin olla ohi, pari viikkoa siinä menikin. Yleiskunto on kyllä vielä aika huono, koirien perässä lumessa tarpominen tuntuu välillä raskaalta. Tänään kävin kuntosalilla ekaa kertaa pariin viikkoon. Hieman on ottanut päähän se liikuntakeskuksen kuukausikortti, kun kahteen viikkoon ei ole päässyt siellä käymään. :-(  Myös syömiset on flunssaisena olleet vähän mitä sattuu, joten taas olisi ryhtiliikkeen aika, jospa vaikka huomenna maanantaina aloittaisi...