10 vuotta sitten minä...
1. Opiskelin ahkerasti lukiossa, kirjoitin syksyllä yo-kokeissa englannin.
2. Olin juuri tullut täysi-ikäiseksi.
3. Olin nuori ja rakastunut.

5 vuotta sitten minä...
1. Sain juuri valmiiksi ammattikorkeakoulun lopputyön.
2. Asuin Pispalan Pulterin yläkerrassa, ihanissa maisemissa.
3. Suunnittelin jännityksellä tulevia häitäni.

3 vuotta sitten minä...
1. Muutin ensimmäiseen omistusasuntooni, lapsuuden maisemiin.
2. Hankin ensimmäisen oman koiran.
3. Hakkasin päätä seinään sen aikaisessa työpaikassani.

1 vuosi sitten minä...
1. Marssin käräjäoikeuteen jättämään avioerohakemusta.
2. Muutin nykyiseen asuinpaikkaani.
3. Laitoin nettideittipalstalle ilmoituksen.

Tähän asti tänä vuonna minä...
1. Olen ihastunut ja rakastunut.
2. Olen tajunnut elämän päättyvän joskus, ihan yllättäenkin.
3. Olen yrittänyt laihduttaa, ja onnistunutkin vaihtelevalla menestyksellä.

Eilen minä...
1. Kävin pitkällä kävelylenkillä koirien kanssa.
2. Pesin pari koneellista pyykkiä.
3. Jahtasin keittiöstäni banaanikärpäsiä pois.

Tänään minä...
1. Istuin aamupäivän palaverissa.
2. Haen Pommille lisää antibioottia eläinlääkäriltä
3. Menen pankkiin sopimaan asuntolainasta.

Huomenna...
1. Haen varastosta yhdet kaipaamani kengät.
2. Odotan puhelinsoittoa ja tietoja hakemastani työpaikasta
3. Menen agilitytreeneihin, mikäli flunssa antaa myöden.