Mun piti vaihtaa sivun tausta syksyisemmäksi, joksikin nätisti oranssiksi tms, mutta mikään väri ei miellyttänyt silmää. En löytänyt sopivan tummaa oranssia, jota jaksaisin suurena pintana katsella, ja keltaisetkin oli räikeitä. Mennään tällä nyt vähän aikaa.

Kävin ruokiksella ostamassa ensi lauantaiksi hääparille häälahjan. Ostin semmoisen setin Pentikiltä, jossa on akaasia-puuta oleva kunnon leikkuulauta, salaatinottimet, pari kankaista servettiä ja patalappu, sillai nätisti sävysävyyn ja sellofaaniin pakattuna. Naimisiin menevä kaveri ei tiedä mun blogista, siksi uskallan tänne moisen paljastaa... :o) Katselin myös semmoista kaunista pashmina-tyylistä huivia asusteekseni, mutta sen hinta oli 59 euroa! En raaskinut ostaa. Mulla kun noita vastaavia huiveja jo on, limenvärinen, vaaleanvihreä, myrkynvihreä, pinkki, koralli ja ruskea. :o) Mutta kun nyt olisi tarvinnut olla musta...

Nyt on vähän semmoinen olo, että kaikki mättää, mikään ei ole hyvin ja ihmiset on kaikki tyhmiä. Mun työsopimus-asiat on rempallaan, kiitos aikaansaamattoman henkilöstöpäällikkömme. Blondin hakutreenien uudet ryhmänvetäjät ei vastaa mun meileihin, taitaa jäädä koko harrastus kohta kun tieto ei kulje. Agility skitson Pommin kanssa ei innosta. Koiria kutittaa, silmät tulehtuu, Pommi stressaa... Rahat on loppu, työmotivaatio ihan kateissa ja voi sentään. :-(