Pipotehtailu jatkuu. Tämän pipon tein T:lle. Mulle (kuvassa) se on vähän iso, mutta saajalleen se oli sopiva. Tämä oli sikäli poikkeuksellinen työ minulle, että mulla ei ollut valmista ohjetta. Katsoin useammasta eri ohjeesta vinkkejä, silmukkamääriä ja kavennusohjeita, ja tein semmoisen kombinaation. Eka versio piposta oli liian lyhyt, joten jouduin purkamaan päättelyni ja kavennukset, ja jatkamaan vielä vähän matkaa. Vaikeinta olikin ehkä niiden purettujen irrallaan olevien silmukoiden kerääminen takaisin puikolle. :o)

1027539.jpg

Edit: Ei pipo olekaan vielä valmis, kuva on siis keskeneräisestä tekeleestä. Vaativa asiakas totesi heti, että "tästä puuttuu ne luut". Kun olin kysymysmerkkinä, niin minua valistettiin, että ton kallon takana kuuluu olla kaksi luuta sillai ristissä. Ok, homma jatkuu...  :o)