Menen huomenna hammaslääkärille, viisaudenhammas poistetaan. Ei se kuulemma ole vaikea juttu, mutta niin ne varmasti sanoo kaikille. Mua pelottaa ja jännittää ihan hirmuisesti, saankohan nukuttua yöllä. Tänään pitäisi hakea apteekista vahvempia särkylääkkeitä. Huomenna olen aamupäivän pois töistä, mutta iltapäiväksi lupasin tulla. Saa nähdä sitten olenko tuppo suussa ja pakastevihannespussi poskella täällä... Illalla on agitreenitkin, kai sitä hampaattomana juosta pystyy?

Olen hakenut kahta työpaikkaa tällä viikolla, molemmat Tampereella. Toiseen laitoin aika "optimistisen" palkkatoiveen, saa nähdä mitä ajattelevat. Olisi kiva jos edes vaivautuisivat jotain vastaamaan, vihaan semmoisia yrityksiä joista ei saa edes "kiitos, mutta ei kiitos" -kirjettä. Molemmat hommat olivat vakituisia paikkoja, en mä niistä muuten olisi kiinnostunutkaan. Oikeasti haluaisin jatkaa täällä nykyisessä duunissa, mutta tämä pätkä- ja vuokratyöntekijänä oleminen alkaa rassaamaan. Ja lupaa minun vakinaistamiselle ei saada. :o(

Huomenna aloitan parin työkaverin kanssa kaurapuurodieetin. Tarkoitus on siis viikko syödä vain kaurapuuroa, kuiviltaan näkkileipää ja terveellisiä hedelmiä, marjoja ja vihanneksia. Koitetaan yhdessä olla viikko ilman karkkia ja jäätelöä. :o) Mä olen juuri semmoinen ihminen, että pitää olla tosi tarkat säännöt ja listat ruokavaliomuutoksessa. Muuten mä lipsun ja itsekuri ei pidä yhtään. Nyt mulla on piiskureita töissä tsemppaamassa  ja toivottavasti sama toimii myös kotosalla. Jos viikon kuurista lipsuu, niin sitten pitää olla samalla dieetillä toinenkin viikko. Onneksi viikonloppuna ei ole tiedossa mitään grilli- tai ryyppyjuhlia. Pelkkää raatamista agilityn SM-kisoissa näkkileivän voimalla! :o)