... kuului meidän huushollissa tänä aamuna. T. teki eilen illalla mulle kakun (mulla on tänään syndet) ja aamulla heräsi keittämään kahvia ja nostamaan kakun pöytään. Minä kun olin vessassa ja hän käänsi hetkeksi selkänsä, niin kuinkas kävikään. Pommi-neitihän se siellä kävi vähän maistamassa, että pystyykös sitä kakkua syömään. Mua vaan nauratti, kakun leipojaa ei niinkään...

Muutenkin alkoi päivä hyvin, kun Blondi kävi aamuyöstä oksentamassa mun päälle sänkyyn. Oksentelu alkoi jo eilen ja jatkui vielä tänään aamullakin. Eilen illalla Blonkku oikein tärisi horkassa, söi hulluna ulkona ruohoa ja sen vatsa oli ihan turvoksissa ja kovana. En tiedä onko kyseessä joku pöpö, vai voisiko olla kyse ruuasta. Annoin eilen aamulla pitkästä aikaa raakaa maksaa koirille, oiskohan se ollut liian voimakasta. Yleensä Blonkku oksentaa vaan pari kertaa ja semmosta paksua mömmöä, jos on nielaissut esim. luun liian isona tms. Nyt on tullut jo ihan nestemäistä oksennusta, kun on vatsa tyhjä. Kiva mennä töistä iltapäivällä kotiin katsomaan tuhoja. Kun lattiallehan ei voi oksentaa, paras ja kallein lankamatto tai sänky on siihen touhuun ehdottomasti paras paikka. Olipas oikein lukijaystävällinen ja miellyttävä selostus, pahoittelut jos tuli etova olo. :o)