On kamala ahdistus, paniikki ja paska fiilis. Tyhmät ihmiset, erittäin huonot asiakaspalvelijat ja itseaiheutetut sekä palkanmaksajan mokasta johtuvat rahahuolet sen aiheuttivat, mutta ei siitä sen enempää. En halua puida asiaa, tai se pyörii entistä enemmän päässäni enkä saa lopulta edes nukuttua. Pitää siis keskittyä johonkin kivempaan.... Mitä kivaa mun elämässä on just nyt, mikä mua on eilen tai tänään ilahduttanut? Miettii...

  • Keksin T:lle loistavan joululahjan. Tilasin sen netistä, Englannista. En uskalla kertoa tarkemmin, mutta se oli oikein älynväläys!
  • Perjantain hakutreenit on noin 3 km meiltä kotoa. Ihanan lähellä! T. voi tuoda Blondin sinne jälkikäteen, sen ei tarvi odotella 5 tuntia autossa. :o)
  • Menen tänään uimaan. Kuumassa saunassa ja jäisessä vedessä unohtuu kaikki murheet.
  • Saan tänään ekan villasukan valmiiksi, siitä puuttuu enää pätkä kärjestä. Olen taitava, osaan mitä vaan! (Kunhan löytyy kansantajuinen ohje....)

Eilen iltalenkillä sain poliisilta kehuja! Kuljimme kymmenen aikaan pimeää kävelytietä, joka menee autotien vieressä siinä meidän lähellä. Poliisiauto ajoi meitä vastaan, pysähtyi, ja peruutti jonkun matkaa siihen meidän kohdalle. Mä ihmettelin, että mitäs me nyt tehtiin? Mutta poliisisetä, vanhemman puoleinen, kehui meidän haijastin-varustusta ja Blondin valopantaa! Blondilla oli magee musta sadetakki, jossa on ommeltuna heijastin-nauhaa ja kaulassaan se vilkkuled-panta. Pommilla oli heijastinliivi, heijastinkaulapanta ja remmissä vielä semmoinen heijastinjatkopala. Mulla oli käsivarressa heijastin ja taskussa roikkumassa semmoinen vilkkuva led-sydän. Olimme kuulemma esimerkillisesti varustautuneita. ;o) Itse olen semmoinen heijastimien puolestapuhuja, se on erittäin halpa henkivakuutus itse kullekin. Jos mustissa vaatteissa oleva henkilö ulkoiluttaa tummaa koiraa, niin ei siitä näillä keleillä iltalenkkiaikaan mitään näe. Sit ne kuitenkin hyppii suojatielle autojen eteen, on pyörätiellä pyörien edessä tai päästää sen koiran juoksemaan vapaana. No mä olen varustautumisellani ehkä se toinen ääripää, mutta tapansa kullakin... :o)