Vaihdoin taas blogin ilmettä. Vaikea löytää sellaista pohjaa josta tykkäisin, ja jossa nuo tekstilaatikot menisivät fiksusti... En ole mikään nero noissa koodaus-jutuissa, joten en osaa itse muokata pohjia. Tuosta avaruus-aiheisesta pohjasta tykkäsin kuitenkin heti. Kovin moni ei tätä tiedä, mutta työskentelen avaruuteen tai lähemmin avaruussatelliitteihin liittyvien juttujen parissa. Töiden kautta aihe on viime kuukausina hieman auennut minulle ja osoittautunut ihan mielenkiintoiseksi.

Aamulla heräsin kahdeksalta soittamaan töihin ja vein koiria hieman ulos. Pommi makasi sohvalla ja ei ollut kuulevinaan kun eteisestä takki päällä huutelin sitä. Sen sai kantaa eteiseen ja vetää perässään rappuosuuden. Ulkona se teki pissat ja kääntyi kotia kohden. Mulkaisi vaan minua, että "luuletko akka tosissaan että mä kävelen tällä ilmalla yhtään pidemälle". Kyllä me pienen pieni lenkki hölkättiin, mutta kieltämättä pakkanen kävi henkeen itselläkin. Äiti viestitti, että mittari näytti aamulla -32 astetta. Lenkin jälkeen mentiin takaisin nukkumaan ja herättiin sitten uudelleen vasta puolen päivän maissa. :o)

Tiesittekö, että Susan Kuronen on kirjoittanut kirjan siitä, kuinka vaikeaa oli kun 9 kuukauden seurustelu pääministerin kanssa päättyi? Jos joku mun ystäväpiiristä ostaa tuon kirjan, niin älkää kertoko minulle. Voisi ystävyys kärsiä moisesta, sori vaan.