Kahden päivän sairasloman jälkeen on kiva olla taas töissä. On ihanaa huomata, että mulla on töihin ikävä! Mä viihdyn täällä ihan super-hyvin, ja työkaverit saa mut loistavalle tuulelle. Niilläkin on ollut mua "ikävä" ja ne myös uskaltaa kertoa sen. Aivan loistavaa sakkia, vaikka notkuvatkin jatkuvasti tässä mun työpisteellä! :o) Toistaiseksi olen ollut täällä rekryfirman kautta vuokralla, mutta maaliskuun jälkeen pääsen talon palkkalistoille, eli ihan "oikeaksi" työntekijäksi. Vaikka työnkuva ei ihan koulutustani vastaava ole, niin uskon silti tämän olevan minulle oikea paikka. Opin koko ajan uusia asioita (niitä täällä riittää) ja uskon, että jossain vaiheessa pääsen vielä näyttämän kynteni ja ylenemään urallani.

Viikonloppu tekee tuloaan. Tänään menen Tampere-taloon Sinfonisia Fantasioita -konserttiin. Huomenna kaupungille shoppaileen ja iltapäivällä agitreeneihin (ellei ole hirmuisesti pakkasta). Sunnuntaina suuntaan sukuloimaan Hyvinkäälle ja illalla vielä treffeille.

Ja ai niin, melkein unohdin kertoa! Olin eilen sen treffailemani miehen luona kylässä. Kai hänelle jo kuuluu antaa nimi, eli kutsuttakoon häntä T:ksi. Niin ei se kyläily ollut se tärkeä asia, vaan se, että me kävimme myös tervehtimässä hänen vanhempiaan! Olen siis jo niin "vakava" ystävä, että minut esiteltiin porukoille. Hui!