Tänään on ollut "hyvä" päivä. Muistan vielä hyvin edellisestä erosta, kuinka elämä silloin eteni jaksoittain, välillä aallon pohjalla, välillä korkeammalla. Saattoi mennä viikkokin ihan hyvin ja pirteänä, mutta sitten tuli parin päivän jakso ettei muuta tehnyt kuin itki, ei jaksanut nousta edes sängystä. Olin silloin työttömänä, ja koirat olivat ainoa asia joiden takia elämänhalu sinnitteli minussa. Nyt en onneksi ole ihan niin rikki, onhan loppuneen suhteen pituuskin hieman eri. :o) On silti hassua, että välillä mieleen putkahtaa semmoisia yhteisiä iloisia hetkiä, jostain tuolta pääkopan perukalta ilman sen kummempaa syytä. Tänään esim. kun olin lenkillä (!) tuli mieleen kun oltiin laskemassa pulkalla tota Mustanvuoren mäkeä. Osuttiin kiveen, lennettiin monta metriä ja mulla oli peppu kipeenä varmaan kuukauden. :o)

Kävin kaupungilla alennusmyynneissä, shoppailuterapiaa. Tosin huonosti toimi, ostin mansikoita ja koirille siankorvia, siinä saalis. Ajattelin kyllä, että loman kunniaksi voisin ensi viikolla törsätä ja repäistä, ajattelin mennä varaamaan ajan tatuointiin. Yksi tatska mulla jo on, joten ei se mikään niin hirveä ja uusi juttu ole. Menen ainakin katselemaan kuvia, ja kyselemään kuinka pitkät jonot on. Yksi mieluinen kuva mulla on itsellä, mutta sitäkin pitäisi jonkun piirtämistaitoisen muokata. Olen miettinyt tota tatuoinnin ottamista jo yli vuoden, eli ei se liity tähän elämäntilanteeseen mitenkään. Vaikka on sen tarkoitus olla semmoinen kuva, joka kertoo minun olevan rohkea ja sisukas, selviävän mistä vaan ja puskevan läpi harmaan kiven.