Viikonloppu oli ja meni. Olin ihan iloinen ja onnellinen, vaikka perjantaina ei siltä tuntunutkaan. Punaviini ja sinihomejuusto tekevät ihmeitä. :o) Mitään ihmeellistä ohjelmaa mulla ei ollut, kaikkea pientä kuitenkin. Lauantaina kävin Kalamarkkinoilla syömässä ihanaa savustettua lohta. Tehtiin T:n kanssa simaa ja pullotettiin se sunnuntaina. Oli ihan hauskaa puuhaa, eka kerta kun moista kokeilen. Sunnuntaina kävin Kaupinojalla taas uimassa, veden lämpö on nyt 3.3 astetta. Mulla oli uusi hieno saunapipo päässä, siinä lukee "Pimu on peto". :o)

Koirilla ei ole ollut agitreenejä kolmeen viikkoon. Seuraavat treenit ovatkin ulkokentällä, ekaa kertaa tänä vuonna. Ollaan kyllä tehty aika pitkiä lenkkejä, että liikuntaa ovat ainakin saaneet. Musta tuntuu, että Barf-ruokavalion aikana Blondi-neiti olisi lihonut hitusen. Se on vaan hyvä asia, kylkiluut kun ovatkin paistaneet pitkälle. Blondille tarvisi keksiä enemmän jotain aktiviteettia. Toivon parsoneiden tapakoulun jatkuvan joskus, mutta olen myös harkinnut koiratanssi-kurssille menemistä sen kanssa. Mun tulee tehtyä aika vähän mitään tottis-juttuja tai temppuja kotona, sillä saralla pitäisi kunnostautua. Pommi on ollut viime aikoina hieman apean oloinen, syytä en ole moiselle keksinyt. Kyllä se välillä innostuu leikkimään, mutta aika paljon vaan makoilee matolla omissa oloissaan. Ehkä silläkin on kevätmasennus. Se on kyllä saanut viime aikoina leikkiä aika paljon noutamis-leikkiä ja riehunut pallon kanssa. Nuo jutut ovat olleet meillä kiellettyjä tai hyvin harvinaista herkkua, niistä kun on tullut joskus stressiä äksyneidille. Nyt olen kuitenkin sallinut pallon kanssa riehumisen, T. kun on samanlainen pallohullu ja siksi aina potkimassa ja kikkailemassa kaikella mahdollisella. Taitaa olla jälleen kurinpalautuksen aika. :o(