Kävin varaamassa ajan tatuointiin. Ensi viikon torstaina menen kuvitettavaksi, eli vien kehoni turmeltavaksi (rakkaan äidin sanoin). :o) Mulla oli oma kuva mukana, ne piirtää sen uusiksi pienin muutoksin ja muuten se olikin ok. Kuva on noin 15x10 cm kokoinen, ehkä tehdään hieman pienempänä. Ja yläselkään vasemmalle puolelle se on siis tulossa. Vähän rupesi jännittämään, kun siellä liikkeessä hevi soi ja yhtä tyttöä juuri "käsiteltiin". Mun vanha tatska on pieni ja yksivärinen. Toi uusi tulee siis olemaan paljon kivuliaampi tehdä, ja siihen menee kuulemma noin pari tuntia aikaa. Pitääköhän mun ottaa oma MP3 mukaan, kun en jaksa kuunnella sitä niiden heviä kahta tuntia! Hih!

Samalla reissulla poikkesin Tammelan torilla ostamassa 5 kilon laatikon mansikoita. Perkasin ne, laitoin pakasterasioihin ja pakastimeen. Olen siis ollut ahkera. Pakastin on jo aika täynnä koirien barf-ruokia, ja nyt siis todella täynnä ängettyäni sinne kaikki mansikat. Haluasin saada sinne vielä vadelmia jossain vaiheessa, joten pitää kai ruveta syömään pinaattikeittoja yms. pois sieltä.

Koirat saivat Vapaa Valinnasta uuden lelun, tuommoisen käärme-pehmolelun, jonka pää vinkuu. Se on vielä tunnin vanhana ehjä, eli ei ihan turha ostos. Se on tuommoisella hienolla kippuralla luonnostaan, mutta melkein metrin pituinen kun ne sitä kiskovat eri suuntiin. Ehjät lelut ovat meillä aika harvinaista herkkua. Lelukorista löytyy mm. örkkipörkin pää, hämpin jalkoja, mittarimadon pylly, ja sekalainen joukko muita ruumiinosia ja suolestettuja olioita. Parhaat ja edullisimmat pehmoleluhankinnat koirille olen tehnyt Ikean lastenosastolta. Sinne pitäisi päästä siis taas. :o)