Eilen Blondi oli jatkanut keittiön seinän kalvamista. Ilmeisesti kittiseinä on erityisen herkullista. Minä sitäpaitsi suihkutin siihen eilen aamulla semmoista koirien pureskelunestoainetta, joka on aivan he***tin pahaa. Ai mistä tiedän? Olen maistanut, pitäähän lemmikkitarvikeliikkeessä työskennellessä tuntea kaikki tuotteet... :o) Ei ollut se aine kuitenkaan pikkuneitiä estänyt, vaan seinänmuotoiluprojekti oli jatkunut. Joku kiivasluontoinen olisi voinut tuommoisesta jopa hermostua, mutta onneksi minä olen tämmöinen lehmänhermoinen ja tasainen luonne. ;o) Lähdin vaan koirien kanssa metsään lenkille, päästin ne vapaaksi, enkä jaksanut edes murehtia, että karkaavatko ne vai eivät. Varmaan alitajuntaisesti toivoin niiden juoksevan pois, eikä koskaan palaavan takaisin. Olen kamala ihminen. :o( Blondi sai juoksennella tunnin sekopäänä ympäri metsää, mutta ei tuntunut vauhti siitäkään yhtään hiipuvan. Kun itsellä on semmoinen olo, että tekisi mieli vaan istua lattialle ja parkua täyttä kurkkua, niin silloin ei jaksaisi tuollaista hyperaktiivista riehuvaa koiraa. Josko siitä energiamäärästä voisi saada edes hitusen itselleen?

Illalla kävin "pikaisesti" Hulluilla Päivillä. Siellä ei ollut mitenkään ihan hirveästi ihmisiä, ja sellaisia ylimääräisiä kassapisteitä oli kiitettävästi. En siis tullut hulluksi. Mukaan lähti yksi kesämekko, alushousuja, 2 kirjaa, 5 cd:tä, pari huivia, sähköhammasharjan harjoja ja karkkia. Tiesittekö, että on olemassa karpalovodkalla täytettyjä suklaakonvehteja? Saisikohan niistä hyvät kännit? En ostanut, viina viinana ja suklaat suklaana.