Loma on kohta loppu ja mä en ole tehnyt mitään järkevää, paitsi pakastanut ne mansikat. Äkkiä se kaksi viikkoa menee! Eilen olin Ideaparkissa shoppailemassa. Rahaa meni ihan huolella, joten shoppailuterapia onnistui vihdoin. Ostin mm. hyvät goretex-housut Partiokaupasta. Ei mikään halpa ostos, mutta uskon niiden olevan pitkäikäiset ja käyttöä niille varmasti on. Ostin myös pari tunikaa, neuletakin, valkoiset farkut ja valkoiset ballerinat. :o) Olen laihtunut parin kuukauden aikana 6 kiloa ja housuissa sen huomaa aika selvästi. Oli kiva kun sai ostaa yhtä tai jopa kahta kokoa pienempiä housuja kuin ennen!

Illalla meillä oli agitreenit, todella tehokkaat semmoiset. Meidän lisäksi oli vaan yksi muu koira, joten sain juosta 2 rataa peräkkäin. Rata oli aika vaikea ja pitkä, Agirodun maxijoukkuerata. Pommi meni hienosti, alan jo pikkuhiljaa itsekin uskoa sen taitoihin. Se on hieman kärsimätön ja kuumenee helposti, mutta kun nuo asiat itse tiedostaa, niin kyllä sen kanssa pärjää. Valmentajan kanssa oli puhetta, että se on ehkä hieman tasottunut luonteeltaan, tai sitten se vaan keskittyy nykyisin enemmän itse agilityyn. Se ei ole karannut radalta yli vuoteen kenenkään kimppuun (KOPUTTAA PUUTA!) ja vaikka se katselee viereisellä radalla meneviä koiria, niin ei se edes näytä siltä että olisi sinne menossa. Blondi puolestaan osoitti taas jotain uhmaiän oireita, "huido sä siellä mitäs lystäät, mä menen ihan omaa rataa". Lähdössä odottaminen ei onnistu lainkaan, ja eka rata meni ihan hösellyksessä. Eilen tehtiinkiin niin, että kun ei se malttanut rauhottua lähdössä ollenkaan, karkaili vaan, niin laitoin sen saman tien takaisin autoon. Oli se vähän ihmeissään, mutta ei sen käytös siitä kyllä miksikään muuttunut kun vuoro tuli uudelleen. Pitäisi mennä treenaamaan sitä paikallaanoloa sinne kentän laidalle sinnikkäästi, koska kyllä se kotioloissa jo sujuu.

Tänään olin äidin kanssa hankkimassa hänelle digiboksia. Saatiin se mietintöjen ja vertailujen jälkeen ostettua, ja kävin jopa asentamassa sen! Ihan hyvin se onnistui, kunhan olin eka tajunnut siirtää antennijohdon lisäksi myös kaapelijohdon kiinni siihen boksiin. :o) Mulla itsellä on tuommoinen karvalakkimalli, mutta äityli halusi tallentavan kapistuksen. Saa nähdä montako kertaa saan antaa puhelintukea boksin käytössä ja tallennusten löytämisessä...