Eka päivä töissä loman jälkeen, ei onneksi mitään suurempaa paniikkia. Kiva oli tulla takaisin, työkaverit on huipputyyppejä, edelleen. :o) Työnkuva vaan ei ole sitä mitä haluaisin, yksi työpaikkailmoitus onkin jo kotona odottamassa sitä, että ehtisin rustata hakemuksen. Lokakuun alusta minulla pitäisi alkaa nykyisessä työpaikassa vuoden mittainen sijaisuus, ennen sitä pitäisi lähteä jos on lähteekseen.

Olen nähnyt koko viikon levottomia ja omituisia unia. Yleensä en muista uniani juuri ollenkaan, siksi onkin ollut outoa kun joka yö ja aamu herätessään muistaa unensa. Olen tällä viikolla ainakin kaksi kertaa unissani riidellyt tai tapellut ex-mieheni kanssa, Viime yönä heittelimme ruokaa toistemme päälle suutuspäissämme. Minä viskasin kattilallisen pinaattikeittoa. ;o) Lisäksi olen mm. pussaillut ensirakkauteni kanssa. Huh.

Tänään menen illalla Lahteen, katsomaan lauluyhtye Rajattoman ja Lahden sinfonia-orkesterin Queen-aiheista konserttia konserttitaloon. Kiirus tulee, mutta toivottavasti konsertti on hösöttämisen ja ajomatkan arvoinen. Ei ole tuo Rajaton koskaan tuottanut pettymystä, joten tuskin tänäänkään. :o)

Minä ja Pommi ollaan 4 koirakon medi-joukkueessa edustamassa koirakerhoamme Pohjois-Hämeen piirinmestaruusagilitykilpailuissa 9.9. Nokialla. Mahaan rupesi sattumaan ja karvat nousi pystyyn kun tuo varmistui tänään. Meidän joukkueessa on vain ja ainoastaan parsoneita, olisi kyllä hienoa pärjätä ja näyttää kaikille millaista terrierienergia on!

Eilen oli T:n kanssa puhetta mun autokuumeesta, ja sehän innostui myös asiasta. "Kyllähän sulla pitää olla kunnon auto, kun ajat paljon treeneihin ja kisoihin." Suloista. T:n auto on myös pieni kirppu kuten minulla, joten taisi olla osittain oma lehmä ojassa. Hän voi sitten lainata farmaria pidemmille työmatkoilleen. T. siis lupasi maksaa puolet autosta! Tarvii nyt vähän vielä miettiä ja laskeskella millaisiin kuukausilyhennyksiin sitä olisi varaa. Nykyisen auton kun omistan kokonaan ilman lainoja, niin auton omistus on ollut minulle toistaiseksi "halpaa" huvia.