Tehtävänanto: Kerron mitä minulla on päälläni, kun saan tämän haasteen. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikkoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä.

Mulla on päällä mustat Adidaksen miesten gollegehousut! ;o) Sain ne vitsinä synttärilahjaksi T.ltä, ne ovat hänen "vanhat" housunsa siis. Mulla ei ole tätä ennen ollut yksiäkään gollegehousuja, ja hänellä on mustia melkein samanlaisia pöksyjä noin 20 kpl, joukkueen ja pelitouhujen puolesta siis. Sain juuri nämä housut, koska näissä on painettuna pelinumero "28", mikä on siis minun ikäni nyt. Lisäksi mulla on tietty alushousut ja sporttirintsikat, mustapunaraidalliset sukat ja limen vihreä agility-aiheinen t-paita, jossa lukee selässä "Ihan oikeesti, ollaan me treenattu".

Haastan meemiin Panun emännän L:n, Blondin veljen Ronin emännän ja samaa lempiväriä fanittavan Rouva Oranssin. En haasta viittä ihmistä, sorry vaan. Kukaan mun "muista kuin koira-aiheisista kavereista" ei pidä blogia, joten lukemani blogit liittyy kaikki enemmän tai vähemmän parsoneihin. Ja semmoiseen treenipäiväkirja-tyyliseen blogiin ei taida sopia omistajan tämänhetkinen vaatetilanne. ;o)