Jos pomosi kysyy, että lähdetkö ensi viikolla koulutukseen Ruotsiin, kun xxxx on sairaslomalla, ja hänen piti sinne mennä, niin mitä vastaat?

a) Mulla on kesäloma, olen menossa lomamatkalle, joten valitettavasti en pysty lähtemään.

b) Olen kyllä silloin lomalla, mutta ehkä saan sen sopimaan aikatauluuni. Puhun tyttöystävän kanssa illalla asiasta.

Mulle olisi tuo vaihtoehto a) aika itsestäänselvyys. Mutta minä en olekaan mies. Onneksi.

Edit 7.8. klo: 9.00: Nyt on siis niin, että mä saan yksin ajella sinne Outokumpuun mökkeilemään maanantai-aamuna. Tai en yksin, mutta ainoastaan koirat seuranani. Tykkään tosi paljon suunnistaa vieraassa kaupungissa, roudata tavaroita, käydä kaupassa ja viettää pari päivää siellä ypöyksin. T. kun ehtii paikalle vasta keskiviikko-iltana. Tekisi mieli sanoa, että älä tule ollenkaan. Toistaiseksi olen pitänyt suuni kiinni, ihan totaalisesti, en ole puhunut eilis-iltapäivän jälkeen sanaakaan. Taas on semmoinen fiilis, että hanskat putoaa käsistä. Jos meidän on "tarkoitus" olla yhdessä, niin ei kai sen kuuluisi olla näin vaikeaa.