Olen tulostellut netistä karttoja, Outokumpuun on meiltä 398 kilometriä. Kävin kirjastossa lainaamassa ison pinon dekkareita, ostin apteekista käärmepakkauksen ja Alkosta pahvitetran valkoviiniä. Olen siis jo melkein valmis mökkireissulle lähtöön. ;o) Vieläkään en ole päättänyt huolinko sinne keskiviikkona T:n seurakseni vai en, tällä hetkellä epäilen sitä suuresti. Siitä seuraisi vaan mökötystä ja riitelyä, enhän mä osaa olla niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Viikko ilman internettiä on kyllä yksi reissun haittapuolista, vaikka hyväähän se vaan tekee. Yhden kaverin polttarit on tuloillaan (hän ei tiedä tästä blogista, joten uskallan kirjoittaa täällä asiasta), ja mun sähköpostiin tulvii päivittäin kymmeniä polttari-aiheisia viestejä. Loman jälkeen niitä on siellä arvatenkin noin 100 kpl. Kaikki kun tietysti vastailevat sillai "reply to all" -jakelulla ihan pieniin kysymyksiinkin, ja asiaa tuntuu riittävän. Olen luistanut molemmat suunnittelukokoukset ja mitenkään en jaksa olla innoissani moisesta nöyryytyksestä. En tajua polttariperinnettä, että morsian pitää nolata pukemalla se tyhmästi, laittamalla se kauppaamaan jotain ja viemällä se johonkin alastomia miehiä lääppimään. No hard feelings, omista polttareista on vaan hauskoja muistoja! :o) Ehkä vaan tämä oma avioero ja nykyisen suhteen vaikeudet ei jaksa rohkaista tuohon touhuun.

Eilen käytiin koirien kanssa Pyhäjärven rannalla lenkillä, ja ne sai uida sydämensä kyllyydestä. Jopa Blondi teki aika pitkiä uimalenkkejä, yleensä se tyytyy vaan kahlailemaan. Välillä piti tulla minun syliini istumaan ja näyttämään hienoa keppiä, olin siis itsekin likomärkä ja kurainen kun lähdimme rannasta. Tänään on ne hakutreenit Vesilahdella. Näytti olevan tosi paljon osallistujia, joten siellä venähtää taas varmaan yhteentoista illalla. Olen nukkunut koko viikon huonosti, joten kaadun sit varmaan kuolleena ja itikoiden syömänä sänkyyn. Huomenna (kauniina kesäiltana, jolloin voisi olla kavereiden kanssa terassilla) menen koirien kanssa agilitykoulutukseen klo: 16.30 - 20.30 Orivedelle, hinta 80 euroa! Mutta kuten jo sataan kertaan aikaisemmin todettu tässä blogissa, mitä sitä ei koiriensa eteen tekisi. :o)