Kuinka paljon paskaa ihminen voi saada kerralla niskaansa ja silti selvitä siitä? Nyt alkaa tuon kysymyksen vastaus pikkuhiljaa olla minulla vastassa. No ensinnäkin, vanha asunto saatiin myytyä, sehän on hyvä. Se pitää tyhjentää ja siivota TÄLLÄ viikolla, mikä ei niin hyvä. Mulla on siellä nojatuoli, piano, puinen arkku, talvivaatteet, -kengät, verhoja, lamppuja, polkupyörä yms... Eli loppuviikko meneekin jälleen muuttopuuhissa. Ja ensi viikon tiistaina pitää istua samaan pöytään kauniisti hymyillen ex:än kanssa kirjoittamaan kauppakirjoja.

Muuttopuuhista puheen ollen... eilen vuokraemäntä kertoi laittavansa minun asuntoni loppuvuodesta myyntiin, eli marraskuun tienoilla pitäisi muuttaa sieltä pois. Minne helvettiin?! Kuka haluaa köyhän, kahden koiran yksinhuoltajan nurkkiinsa elätettäväksi? Asuntolainaa en saa, kun ei ole vakituista työpaikkaa. Kovin monet vuokraemännät tai -isännät eivät taida haluta kahta koiraa asuntoonsa. Taidan laittaa netin treffipalstalle ilmoituksen "etsitään rikasta omakotitalon omistajaa..."

Niin ja sokerina pohjalla. Määräaikainen työsuhteeni loppuu tämän kuukauden viimeinen päivä. Olen elätellyt toiveita, että saisin jatkaa sen jälkeen, mutta tänään tuli tuomio. Kaksi sihteeriä tulee syyskuussa äitiyslomalta, joten palveluksiani ei enää täällä tarvita.Olen siis ihan kohta työtön, ja kohta asunnoton. Jos jollakulla menee vielä huonommin, niin kertokaa nyt hyvät ihmiset minulle. Voisin sitten paistatella onnellisuudessani verrattuna teihin.