Tänään olen menossa Raholan liikuntakeskukselle jumppaan. Ajattelin ostaa kuukausikortin, jotta tulisi käytyä ahkeramminkin. Jos koittaisi 2-3 kertaa viikossa käydä, niin tulisi tuo kuukausikortti kannattavammaksi kuin 10 kerran kortti. Tuo paikka on lähellä mun kotia ja edullinen, ihan viihtyisäkin lisäksi. Ei sellainen juppi- tai esittäytymispaikka, vaan sellainen taviksille ja peruskuntoilijoillekin sopiva.

Koirat ovat elossa edelleen. Pommin nuha alkaa helpottaa ja Blondi sai "sulatettua" ahmimansa luun. Olin kyllä niin kypsä kun sen kanssa valvoin viikonloppuna! Oli lähellä etten soittanut ex:älle, että "tuu hakeen nää pois, mä en jaksa". Olen syöttänyt Pommille edelleen hieman sitä ravintolisää, jonka ostin uudeksi vuodeksi pommistressiä auttamaan. Se siis "muka" lisää aivojen serotiinin tuotantoa ja koirasta tulee itsevarmempi. Blondissa en huomannut mitään muutosta, mutta Pommissa olen näkevinäni positiivista vaikutusta. Pommihan on muuten erittäin säikky, varautunut ja pelkoaggressiivinen. Nyt se on mielestäni ollut lenkeillä rohkeampi, ei pälyile koko ajan olan yli ja kulje häntä koipien välissä. Lisäksi se on ollut leikkisämpi, leikkinyt Blondin kanssa pitkästä aikaa. Voihan tuo jostain muustakin johtua, mutta kokeillaan nyt kanssa ja ilman ravinteita, että kuinka käy...