Oisko jollakulla ensi viikolla lomaa ja kiinnostaisi lähteä itä-Suomeen mökkeilemään? Olisi kartanlukijan paikka autossa vapaana. :o) Yritän tässä nyt kovin reippaana ja iloisena kirjoittaa, vaikka oikeasti v*tuttaa, pelottaa ja ahdistaa koko ajatus. Onneksi on partiotausta, osaan sentään sytyttää saunan pesään tulen ja tajuan avata pellit...

Tällä viikolla on ollut ihanat hellekelit, toivon niiden jatkuvan ensi viikollakin. Mä rakastan aurinkoa ja hellettä, mua ei kuumuus häiritse yhtään. Tänään on agilitytreenit, tarvii vaan muistaa ottaa koirille viilennystä mukaan, että ne jaksaisivat juosta ja olla autossa. Olisi ihan mahtavat terassikelitkin, mutta on valitettavasti koko viikoksi illat buukattu täyteen ohjelmaa.

Kävin eilen kampaajalla, hiukset on taas ihan erilaiset. Kesän mulla oli semmoinen vaaleanruskea, vaaleilla raidoilla höystetty vähän rikkinäinen polkkatukka. Nyt on tosi, tosi tumma ruskea, ja semmoinen veistelty, aika lyhyt ja erittäin rikkinäinen hapsutukka. Me like it, muut ei niinkään. Ei vaan, pari kommenttia on tullut näiltä rakkailta insinööri-työkavereilta, joiden tyylitaju on vähän ehkä perinteisempi kuin minun. "Voi hyvä luoja", "hhhmmmm, ihan kiva", "sää olet tummunut" ja hieman epäröivä suunmutristus ovat paljastaneet, että herrat pitävät vaaleaveriköistä. :o)

P.S. Vastaus pariin kysymykseen, joita on esitetty. Kukka: parsonit maksaa noin 1000 euroa. Virpi: mun silmät on siniharmaat, jossain valaistuksessa hyvinkin siniset.