Eilisellä aamulenkillä meitä vastaan tuli semmoinen iloinen mutta erittäin humalainen mies suurehkon sekarotuisen koiran kanssa. Vaikka mä koitin seistä lähestulkoon ojassa koirien kanssa, niin äijä ei tajunnut pysyä koirineen kaukana. Pyynnöstäni huolimatta hän oli sitä mieltä, että kyllä Rekun pitää päästä haistamaan toisia koiria. Hel**tin idiootti sanon minä. Koitin pitää Pommin selkäni takana, kun tuo vieras koira lähestyi mun etupuolelta. Pommilla meni tietenkin herne nenään, kun ei toinen tajunnut pysyä pois sen murinoista huolimatta. Pommi sitten loppujen lopuksi menetti hermonsa ja kävi mukamas toisen koiran kimppuun. Pikkujuttu vaan unohtui, minä olin edelleen siinä välissä! Mulla on siis aivan helvetin kipeä vasemman jalan takareisi, Pommi kun iski hampaansa siihen kiinni. :o) Kaksi näkyvää reikää ja niiden ympärillä kamalat mustelmat, jotka taitaa vaan paheta koko ajan. Ja sattuu. Ei Pommille oikein voinut vihainenkaan olla, ei se varmaan edes tajunnut purreensa minua. Lähinnä purin kiukkuni ja kipuni sille juopolle karjumalla, tajusi se viimein häipyä näköpiiristä.

Iltapäivällä käytiin koirien kanssa lenkillä Pyynikillä. Oli ihana aurinkoinen ilma, ja pari tuntia meillä siellä vierähti. Koirat sai käydä uimassa ja kahlailemassa ja näkötornilta ostettiin jätskit. Koirat saivat puokkiin oman vanilja-jäätelön, mikä hymyilytti sekä jäätelönmyyjää että ohikulkevia ihmisiä. Blondi malttaa nuolla ja lipoa jäätelöä rauhassa, mutta Pommi-rohmu koittaa haukata koko pallon suuhunsa. :o)