Sain toisen käsityöni, eli oranssin kukkapipon, valmiiksi. Lopun kavennukset tuotti hieman ähellystä, kun puikot ja sormet eivät meinanneet mahtua limitysten pieneen koloseen. Mutta ihan tyytyväinen olen lopputulokseen.

962934.jpg

Taidan tehdä samanlaisen pipon hieman pörröisemmästä mustasta langasta. T. kinuaa itselleen pipoa ja koirien villapaidan ohje olisi tuossa odottamassa. Lisäksi olen ihastunut semmoiseen sammaleenvihreään Malibu-lankaan, siitä olisi kiva tehdä joku liivi tms. Mutta se onkin sitten jo vähän suuritöisempi juttu... Saa nähdä mihin tuotokseen seuraavaksi ryhdyn. :o)

Viikonloppu on mennyt ihanan rauhallisesti. Eilen käytiin kaupungilla hieman shoppailemassa (käsilaukku, slipoveri, poolo ja avantokengät) ja syömässä kiinalaisessa. Mulle avattiin T:n sinnikkään kinuamisen jälkeen Canal+ -ohjelmapaketti, eli mun telkkarista näkyy nyt kanavia ihan hulluna. Mä en niitä tod. näk. ehdi katsomaan, mutta T. on jalkapallohullu ja haluaa nähdä Englannin valioliigasta lempparijoukkueensa pelit. Tähän asti se on ajanut kotiinsa niitä katsomaan tai on menty johonkin baariin, mutta nyt ne näkyy täälläkin. Ihan ok juttu se kai on, T. maksaa lystin ja lupasi olla vahtaamatta koko ajan telkkaria. Kyllä sieltä ihan hyviä leffojakin kuulemma tulee ja piirrettyjä. ;o)

Pommi alkaa olla jo ihan kunnossa. Eilen oltiin pitkällä kävelyllä tuolla Mustanvuoren ja Raholan metsissä, ja Pommi oli oikein pirteä ja leikkisä. Se on syönyt jo puruluuta ja broilerin siipeä, eli kyllä kahden poskihampaan vajeella syöminenkin onnistuu. Selvästi se syö kyllä hitaammin kuin ennen, mutta sehän on vaan hyvä ettei hotki.

Nyt tarvis lähteä kaupasta hakemaan ruokaa, pestä pyykkiä ja hieman järjestellä paikkoja.  Mulla on sunnuntait semmoisia rästityö-päiviä, joku himouskovainen kauhistuisi lepopäivän häväistystä. :o) Illalla menen pelaamaan parin kaverin kanssa sulkapalloa.

P.S. Mulle tehtiin uusi työsopimus tällä viikolla. Se on voimassa 22.10. alkaen, ja kestää vuoden (vuorotteluvapaasijaisuus). Sitten en ole enää vuokratyöntekijä, vaan ihan oikea XXXX:lainen. Pääsen etuisuuksien piiriin, eli saan mm. liikuntaseteleitä. Palkkakin nousi 250 e, ihan tarpeellinen lisä pian asumiskustannusten noustessa.