Nyt seuraa nolo (?) tunnustus. Minä olen laittanut nettiin deittipalstalle profiilin ja siis aloittanut nettitreffailun. En mä tiedä onko se nyt niiiin noloa, koska kyseisellä sivustolla on reilut 100 000 profiilia. Oikeilla treffeillä en ole käynyt vielä, muutaman miehen kanssa vaihtanut vasta muutamia viestejä. Mulla on koko touhuun tosi ristiriitaiset tunteet, jotenkin en usko siihen, se on mielestäni sellainen sähköinen lihatiski, jossa kuka tahansa hullu voi vaikuttaa normaalilta. Toisaalta kun suomalaiset on niin ujoja, että baarissa esim. ei uskalla tulla juttelemaan ilman kamalaa känniä, niin onhan tuo sellainen tutustumisfoorumi. Jää nähtäväksi poikiiko siitä mitään.

On ollut vähän sellainen haikea ja yksinäinen olo. Ymmärrän hyvin niitä ihmisiä, jotka masentuvat jouluna ja tuntevat olonsa yksinäiseksi. Tämä on mun eka sinkkujoulu, ja olen menneinä vuosina "tottunut" sellaiseen sekasorto-jouluun, johon kuuluu suuri määrä aikuisia, lapsia, joulupukki yms. Tänä vuonna on siis rauhallisempaa ja erilaista muutenkin, olen äidin kanssa kahdestaan aattona. Tänään menen vielä kaverille pelailemaan seurapelejä. Se on hauskaa puuhaa, jota tulee harrastettua ihan liian vähän. 

Hauskaa ja tunnelmallista Joulua kaikille!