Kohta ollaan asuttu viikko täällä uudessa kodissa. Minä olen viihtynyt oikein hyvin, ja uskoakseni myös koirat tykkäävät. Tekemistä riittää vielä vaatepuolella, mutta taulut ja verhot ovat jo paikoillaan.

Tänään kävimme taas eksyilemässä tuolla metsässä, kiipesimme Mustanvuoren laskettelurinteelle ja ihmettelimme siellä lumitykkiä. Sieltä "vuorelta" onneksi näkee kauas, joten tiesin koko ajan mihin suuntaan pitää mennä jos haluaa kotiin. En tunne äitini lisäksi ketään toista ihmistä, jolla olisi niin huono suuntavaisto kuin minulla. Esim. kun sain ajokortin 18-vuotiaana en osannut ajaa kesämökillemme, vaikka olen käynyt siellä kymmeniä kertoja kesässä vauvasta saakka. Minulla vaan on taito jättää ympäröivä maailma huomioimatta, ellen joudu itse istumaan ratin takana.

255775.jpg

Koirilla karkkipäivä, eli perjantai-luut työn alla...